Irisbus, so sídlom v Ardèche vo Francúzsku, je od roku 2003 súčasťou Iveco, dcérskej spoločnosti ťažkých nákladných vozidiel spoločnosti Fiat.
Iveco založil v roku 1920 karosár Joseph Besset. V roku 1999 sa spoločnosť pripojila k spoločnosti Irisbus po zlúčení autobusovej divízie dvoch veľkých európskych producentov, Iveco a Renault.
Závod Irisbus v Annonay v Ardèche zaberá plochu s rozlohou 260 000 m², kde 1 200 zamestnancov navrhuje a stavia kompletné autobusy ako aj podvozky pre autobusy.
Výroba podvozkov a autobusov dosiahla v roku 2007 viac ako 1 500 kusov. Jej hlavnými zákazníkmi sú parížsky dopravný úrad, RATP, miestne orgány pre ich siete verejnej dopravy a súkromní prevádzkovatelia autobusovej výletnej dopravy.
Pre potreby manipulácie s materiálom Iveco hľadalo:
– spoľahlivé skladovacie zariadenie na dodávanie súčiastok do výrobných liniek
– nízkozdvižné vozíky s vysokou nosnosťou používané na maximalizáciu úložného priestoru
AKO HYSTER POMOHOL?
1. Auditom existujúcej flotily a identifikáciou okamžitých potrieb
2. Spoločnosť Hyster Distribution bola schopná ponúknuť komplexné riešenie s 5-ročnou zmluvou s full servisom a technikom priamo na mieste pre okamžitý servis bez prestojov
3. Dodaním 22 stohovačov nie je problém s manipuláciou s dielmi vo vysokých regáloch v skladoch
4. Inštaláciou dvoch palubných kamier na vysokozdvižné vozíky Hyster (jedna na vidlice a druhá na vozík).
Tieto kamery slúžia aj na identifikáciu referenčných častí pred ich vybratím z stojana, čo šetrí čas a zvyšuje produktivitu.
VYBAVENIE DODANÉ HYSTER-OM
Iveco má flotilu viac ako 45 vozíkov Hyster používaných v areáli Irisbus v Ardèche.
- 22 ks stackerov
- 2 elektrické vozíky J1.6XNT
- 3 Hyster R1.4
Benefity pre firmu, ktoré priniesla spolupráca s Hyster
– Zákazník prevzal vozíky, uviedol ich do prevádzky a školil svojich používateľov pomocou technika spoločnosti Hyster Distribution priamo na mieste.
– Vozíky sú u klienta v operatívnom prenájme, čo mu dáva kontrolu nad jeho výdavkami.
– Zákazník hľadal riešenie, ktoré by mu umožnilo identifikovať súčiastky uložené na vysokých regáloch, čo je teraz vyriešené palubnými kamerami na vozíku. Toto riešenie výrazne zlepšilo pohodlie a produktivitu používateľov.
– Zákazník sa teraz môže sústrediť na svoju hlavnú činnosť, navrhovanie a konštrukciu autobusov a nie na náklady a problémy spojené s údržbou vozového parku vysokozdvižných vozíkov.